Klachten over Direkt-Thuiswerk.nl

Klacht geplaatst door:
Voornaam: schadi
Provincie: Zuid-Holland
Woonplaats:

Ik heb me een paar weken geleden online ingeschreven op de site van Direkt-Thuiswerk, en heb me ook gelijk aangeboden als werkzoekende op een advertentie. Intussen is een bedrag van ??? van mijn rekening afgeschreven en ik heb sinds mijn inschrijving niets meer vernomen van deze site.Later heb ik me na lang zoeken naar de site kunnen inloggen om me af te melden maar helaas kon ik niet bij mijn gegevens terecht. Ik heb er nu erg spijt van mijn registratie en kan echt de maandelijkse kosten die nu waarschijnlijk elke maand van mijn rekenig afgeschreven zal worden niet missen.Kan iemand mij helpen om deze inschrijving en registratie bij de volgende site terug te draaien. Direkt-thuiswerk.nl



Terug naar overzicht




Klacht nummer 1 over Direkt-Thuiswerk.nl.

Klacht geplaatst door:
Voornaam: Rene
Provincie: Noord-Holland
Woonplaats:

Tip: via internet bankieren of een telefoontje naar je bank kun je (tot een maand na afschrijving) automatische afschrijvingen terug boeken.



Terug naar overzicht




Klacht nummer 2 over Direkt-Thuiswerk.nl.

Klacht geplaatst door:
Voornaam: Desiree
Provincie: Noord-Holland
Woonplaats:

Hallo Schadi, heb je geprobeerd om je geld terug te laten boeken via een "aanvraag terugboeking" van je eigen bank? Als het geld binnen 30 dagen is afgeboekt, dan kan je het nog laten terugboeken door het aanvraag terugboeking die op internetbankieren bij je eigen bank mogelijk is. Je moet wel de datum van afboeking en de naam van het bedrijf (St Found Docdata Payment) en het bedrag opschrijven op een papier, want je hebt dat nodig om die aanvraag terugboeking op internetbankieren van je bank te laten doen.

Het volgende moet je een brief schrijven aan Direct-Thuiswerk (ik heb zelf een "Garantiepakket" voor 14,50 euro betaald) met vermelding van je "...pakket" met het bedrag wat je betaald hebt. Ik geef je een standaardbrief tekst:

Direct-Thuiswerk
Afdeling Administratie
Postbus 98
6500 AB Nijmegen


Betreft: opzegging "....Pakket" van .... euro


Beste heer/mevrouw,

Via deze weg wil ik mijn ...Pakket bij Direct-Thuiswerk opzeggen. Tevens trek ik hierbij de automatische machtiging in.

Mijn gegevens:

Klantnummer: ...
Naam...
Adres....
postc./woonplaats..

Handtekening voor akkoord:

.....(je handtekening)
.....(je voorletters + achternaam)

Datum:__/__/____ (dag/maand/jaar)

______________________

PS: het beste is om deze brief "aangetekend met bericht van ontvangst" bij het postkantoor afgeven. Het kost je wel geld, maar je krijgt wel een ontvangstbewijs dat Direct-Thuiswerk de brief heeft ontvangen. Ze kunnen dus nooit zeggen dat ze het niet hebben ontvangen. Ik hoop je hiermee een beetje geholpen heb om je geld terug te krijgen of anders voor niet meer geld aan dit bedrijf kwijt te raken. Succes en mocht je nog meer info willen hebben laat me weten.

Desiree














Terug naar overzicht




Klacht nummer 3 over Direkt-Thuiswerk.nl.

Klacht geplaatst door:
Voornaam: elswittem
Provincie:
Woonplaats:

Hoi! 

Sorry om niet ontopic te reageren, maar ik was hier aan het rondkijken, ben een tijd geleden nog hier geweest en nu kon ik niet meer binnen geraken omdat ik mijn oud paswoord en usernaam vergeten was, en wist niet meer welk email adres ik gebruikte.

Het is me opnieuw gelukt

Weet iemand een idee om extra geld te verdienen, ik ben op het moment in geldnood na het overlijden van mijn man. Ik heb een gehandicapte zoon van 7 jaar dus alle tips zijn welkom!

bedankt om mij te helpen,

Els Wittem



Terug naar overzicht




Klacht nummer 4 over Direkt-Thuiswerk.nl.

Klacht geplaatst door:
Voornaam: martine
Provincie: Groningen
Woonplaats: groningen

Hai,

Is mij ook overkomen, helaas. Maar je kan het via je eigen bank rechtzetten. Je kan het bedrag wat al is afgeschreven hoogstwaarschijnlijk niet terugvorderen, maar toekomstige afschrijvingen wel voorkomen! Succes!



Terug naar overzicht




Klacht nummer 5 over Direkt-Thuiswerk.nl.

Klacht indienen

Reageren op deze klacht?

Vul de onderstaande velden in om te reageren op deze klacht. Het is verplicht om alle velden in te vullen.














Ook een klacht over een thuiswerk bedrijf?

Klik hier om je klacht op het internet te plaatsen.
Zo waarschuw je andere mensen!

Mededeling van Thuiswerkwereld.nl

Thuiswerkwereld.nl sluit zich absoluut niet per definitie aan bij de bovenstaande klachen.
Thuiswerkwereld.nl heeft geen banden met de mensen die deze klachten geplaatst hebben.
Het is niet ondenkbaar dat de plaatser van een klacht zich in een bedrijfsnaam heeft vergist (dit gebeurt vaak bij Payment Providers). Trek dus niet te snel conclusies, maar doe altijd gedegen onderzoek!